Die avond in het Colruytfiliaal

Nee, ik ging geen Humo kopen :-).

Sinds de zwangerschap van miniman ben ik bedreven in internetaankopen. Omdat ik moest platliggen (8 gruwelijke maanden lang!), werden onze wekelijkse boodschappen gedaan door Collect&Go, de boodschappenservice van Colruyt. Dit bleek erg goed te werken (op een paar rotte peren na, die meneer Colruyt ons netjes vergoedde met als extraatje een bon voor gratis service) dus toen het filiaal in onze buurt ook startte met een afhaalpunt, deden we deze manier van winkelen ook in tijden van grote drukte.

Zo ook afgelopen week. Ik bestelde een basislijstje op de website. Aangezien er gratis service was bij minstens 4 Dove-producten, bestelde ik een grote hoeveelheid douchegel en badschuim. Bij het afhalen merkte ik dat Walter (althans, dat stond op het kassaticketje) Nivea badschuim had genomen. Ook keek ik raar toen ik zag dat hij iets uit de diepvries haalde. Op mijn vriendelijk verzoek ging Walter naar de winkel de badschuim omwisselen en bekeek ik de inhoud van mijn kar. Die diepvriesandijvie was bizar. Had ik in een vlaag van wanhoop diepvriesandijvie gekocht? Ik kon het me niet voorstellen. Ik koop andijvie steevast vers (in tegenstelling tot bv erwten). Ik keek op het kassaticket. Nope, hij was niet aangerekend. Daar stond ik, met een ontdooiende zak andijvie, die ik zelfs onbetaald niet wilde. Eerlijk is eerlijk :-). Ik draaide wat rond, maar Walter bleef weg. Ik zag de andijvie minder vers worden met de seconde. Ik keek nog eens rond, en zag de grote diepvrieskasten. Geen Walter. OK, ik nam het heft in eigen handen, en stak de diepvriesandijvie in een diepvries! Enkele minuten later kwam Walter, met de Dove badschuim. Ik vertelde hem van de andijvie. Hij beweerde dat hij van mij was. Tja, niet dus. Nivea ging van de rekening, Dove kwam erbij, bibi kreeg geld terug. Aan de auto merkte ik dat de servicekosten er niet af waren gegaan. Toch maar terug binnen (en opgetogen over het feit dat ik geen diepvriesproducten bij had die konden ontdooien :-)). Walter keek op. Ik legde hem het probleem uit, hij mij het zijne: de 5 producten stonden niet meer op dezelfde bon. Tja, dat was niet mijn probleem… Zucht. Zijn vriendelijke collega kwam even kijken, typte wat in op de computer, en gaf me mijn 5,5 euro terug. Eerlijk duurt het langst!

Over anomama

Een grote tafel, die als het moet nog langer kan...Veel stoelen, vaste plaatsen voor de vaste leden van het gezin, maar met de regelmaat van de klok schuift er nog iemand een stoeltje bij....
Dit bericht werd geplaatst in allerlei en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s